De 4de week alweer! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janine Dijk - WaarBenJij.nu De 4de week alweer! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janine Dijk - WaarBenJij.nu

De 4de week alweer!

Blijf op de hoogte en volg Janine

27 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is alweer 12 dagen geleden sinds dat ik mijn laatste verslag heb geschreven zag ik, een goed teken dacht ik zelf haha! En natuurlijk door de reactie van Annet dacht ik ohja ik zal weer even een verslag schrijven.

Dit weekend was Tobias hier! We hebben een super leuk weekend gehad (natuurlijk). Zaterdag zijn we de stad in gegaan en hebben allerlei dingen in London gezien, zoals de Tower Bridge, Big Ben etc. We hebben die dag veel gereisd met de metro en dit is eigenlijk heel erg makkelijk. Dus voor de mensen die langskomen je hoeft hier geen meter te lopen want alles kan met de metro hihi. We hebben gegeten in een leuk restaurantje bij Oxford street. Ik wilde heel graag winkelen en er is geen plek waar je dat beter kan doen dan in Oxford Street. Natuurlijk had ik niet veel tijd om te winkelen, want ja meneer houdt niet zo van winkelen haha! Nadat we gegeten hadden zijn we naar Putney gegaan. Dit is een klein stadje dichtbij de universiteit. We hebben daar 's avonds gezellig wat gedronken met de meiden die ik hier heb ontmoet. De vriend van het zweedse meisje was er ook, dus dat was wel erg gezellig. Zondag hebben we niet zoveel gedaan, ik heb alleen even mijn kookkunsten laten zien. En jaja het word nog wel wat met het koken haha. Gister zijn we naar Hammersmith geweest. We hebben daar geluncht, nog even gewinkeld en boodschappen gedaan. Ik had 's middags nog 2 uur les dus we hadden helaas niet de hele dag de tijd. Tobi is vanmiddag weer weggegaan, snik snik. Hij gaat zondag naar Istanbul, dus dat is ook wel weer spannend. En over een maand ga ik naar Istanbul!

Ik ben ook begonnen met sporten, vorige week ben ik elke dag heen geweest. Hierdoor heb ik al meer te doen en zijn mijn dagen nu wel gevuld. Daarnaast doe ik veel dingen samen met de meiden. We gaan vaak even naar Hammersmith om daar een wijntje te drinken of om even te shoppen. Doordat we het openbaar vervoer hier nu wat beter gaan snappen kunnen we nu ook makkelijker overal naar toe, dus ik denk dat we ook wel vaker naar de stad gaan nu.

Vorig weekend hadden we een feestje van één van de meiden die we eerder ontmoet hadden. Daarna zijn we uitgeweest, wat ook erg gezellig was!

Ik krijg het nu ook wel drukker met school. Ik heb 3 opdrachten die ik moet maken om het vak te halen. Verder heb ik alleen 2 toetsen. Dit betekent dat ik na 27 maart klaar ben met lessen te volgen en dan alleen nog terug hoef hierheen voor die 2 toetsen. Hierdoor ben ik begin mei alweer thuis :)

Tot snel! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Janine

Actief sinds 11 Okt. 2013
Verslag gelezen: 1017
Totaal aantal bezoekers 3911

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 06 Juni 2015

Roehampto University -London

11 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: