Arrived! - Reisverslag uit Kanton, China van Janine Dijk - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Kanton, China van Janine Dijk - WaarBenJij.nu

Arrived!

Blijf op de hoogte en volg Janine

13 Oktober 2013 | China, Kanton

Joehoe!

Na een reis van ongeveer 30 uur zijn we eindelijk aangekomen in Guangzhou! Eerst 9 uur vliegen naar Beijng, daar 3 uur wachten op de vlucht naar Hong Kong. Naar Hong Kong nog 4 uur vliegen en dan nog eens 5 uur in de bus. Ongeveer wel 10 keer de douane gezien op 1 dag, erg gezellig dus haha! Bij aankomt stonden er ongeveer wel 1000 chinezen op ons te wachten die een mooi dansje voor ons deden. Ik ben nog nooit zo vaak op de foto gezet volgens mij haha. Alle chinezen zeiden: 'Can I take picture of you?'.
We hebben een super mooie kamer, net een hotelkamer. Maar t bed is kei en keihard, houden chinezen vast van hihi. De chinezen zijn ook aardig en de groep wordt telkens gezelliger. En niet te vergeten het heerlijke weer, het is nu nog 26 graden pfff. Jammer genoeg werkt de airco natuurlijk niet perfect. Morgen begint onze dag om 8 uur met het ontbijt. Het is hier nu half 12 dus wij gaan lekker slapen!

Liefs vanuit China!

• 13 Oktober 2013 - 21:21

Kim:

Klinkt goed! Wat een reis zeg.. Gelukkig is je eerste indruk goed en word je behandeld als een bn'er haha. Niet vergeten te Chinezen hè (foto's maken) haha