Laatste week - Reisverslag uit Kanton, China van Janine Dijk - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Kanton, China van Janine Dijk - WaarBenJij.nu

Laatste week

Blijf op de hoogte en volg Janine

23 Oktober 2013 | China, Kanton

Joehoeeee, nog maar 3 dagen in China en dan weer lekker naar huis frikandellen eten!

Gisteren hebben we een presentatie gehad van het consulaat van Nederland. Was erg interessant dat er ook echt nederlandse mensen in China kunnen leven haha. Voor de presentatie moesten we naar de stad, wat ook weer 1 uur rijden is. Daarna heb ik geshopt woehoe. Super goedkoop en super leuke dingen hier, ideaal dus! En natuurlijk ben ik ook weer naar de mac geweest hihi. Ik heb nu gelukkig nog even pauze, word wel gek van al die chinezen pff. Straks moeten we een vlieger maken.. Sommige activiteiten die we hebben is gewoon voor tijdverdrijf volgens mij. Erg saai dus. Maar we zijn van plan om eerder weg te gaan en om dan even in het stadje te gaan shoppen en te gaan eten bij de pizzahut. We hebben heel erg weinig tijd, elke avond en middag is er wel iets ingepland. Alleen vorige week woensdag en gister hebben we 3 uurtjes vrij gehad in de stad. Verder is alles vol gepland, erg jammer. Vanavond hebben we Kung Fu les haha, wordt nog wat. Morgenmiddag hebben we ook een voetbalwedstrijd haha. Veel te warm om te sporten hier eigenlijk. Maar toch wel leuker dan een vlieger maken haha!
Ik zal nu snel rennen naar het lokaal!
xxx

• 23 Oktober 2013 - 14:47

Pa En Ma:

Zijn ook blij als we je weer een frikandel kunnen voeren haha. Wel leuk dat je zoveel leuke dingen hebt gescoord voor weinig geld! En doe je kalm aan met die kung fu les, straks in de cel wegens mishandeling hihi... Geniet van de laatste dagen daar meis!
    Dikke kus